E a min encántame a vida…

San Valentín

Hai cousa dun par de días todo o mundo celebraba o namorado que estaba… Regaliños por aquí e por alá. Que si flores, que se xoias, que se bombóns…
¿E que pasa co resto do ano? ¿E que o amor non existe os 364 días restantes?
Eu tamén estou namorada. Levo máis dun ano de felicidade xunto á persoa que quero, e non por iso me deixo levar pola febre consumista dunha festa que se inventaros os grandes centros comerciais. Non hai un só día que non sexa especial, porque o son todos; e non me fan falta regaliños para que me demostren que me queren.
E as parellas que aínda sabendo todo iso queiran seguir fomentando este consumismo, teñan recursos ou non, que se deixen de tonterías e regalen algo útil e que dure. Ó fin e ó cabo, xa que se gasta, ó menos que cunda.
4 Respostas

  1. Loto

    Holaaa!! me ha gustado tu espacio por lo poco que pude entender de esa lengua que no se cual es :s y como no tenias comentarios te he dejado uno para que lo leas!! 🙂 Besos desde barcelona

    16 Febreiro, 2006 ás 14:33

  2. Loto

    Ey!!! sorry no te lo tomes mal!! mi incultura es bastante grande partiendo de esa base, ademas jolin el gallego tampoco lo habla tanta gente para que sea una lengua importante no se… venga quevaya bien!! petons!!

    23 Febreiro, 2006 ás 22:23

  3. Loto

    jeje si me parece fabuloso la importancia que tiene el gallego pero por dios no me lo compares con el catalan, mas que nada porque yo estube ahi y nadie lo habla, segundo si sé quien es alfonso X, pero es que todos los gallegos dicen lo mismo con alfonso el X, a nosotros no intervino ningun rey en nuestra literarura y la literatura catalana es mucho mas importante que la gallega, y tercero, despues del castellano, el catalan es la lengua mas hablanda en españa, por 9 millones de personas, me parece una tonteria discutir por eso pero solo te digo realidades!! un bso

    28 Febreiro, 2006 ás 13:46

  4. Loto

    Ya me e cansao!!!! dejemos de discutir por cosas estupidas y seamos amigos!!!! 🙂 bss!!

    1 Marzo, 2006 ás 21:41

Deixar unha resposta

