E a min encántame a vida…

Sabía que eras ti!!!

Manolito, Manolito… Mira que eres…
Xa supoñia que serías ti, pero non pensaba que foras confirmarmo tan pronto.
Ja, ja, ja…!
Se non é moito pedir… busca a forma de darme o teu e-mail e seguimos en contacto… Así seguimos falando, que sempre é un placer.
Biquiños a Almudena e "moita merda" nas semifinais que está difícil.
Unha aperta.
Unha resposta

  1. lemale

    Hola,
    é unha cuestión de xustiza.. algo no que non se me pode reprochar.. ademáis, non quería que pensases que son un maleducado en plan, mira este, entra opina e non da a cara… non penses que o que che dixen o fixen por ser un dos "consolados".. nin moito menos, senón que me estranou que de ti saíse unha expresión así… básicamente porque tí sabes o que é subir a un escenario… non discuto que igual quen os levou non os merece.. é algo no que nunca entrei,nin o vou facer.. eu non estou na cabeza de ninguén para saber que se valora e xa che digo que a miña visión do folclore é un pouco rara, igual é por non pertencer a ningunha "corriente artística",  ás veces coido que bailo muiñeiras como lle podía estar dando ao zapateado (que sí, que eso o fago na ribeirana)… en fin, que me estranou que alguén que sabe o que é esto se refereise neses termos me chocou… sobre todo cando todos tentamos traballar e facer todo o mellor posible (eu incluido) jejeje
    en canto o do mail…. supoño que coñeces o meu apelido, non? pois ben, súmalle unha m antes e como dominio usa o de telefonica. net… et voilá
    cuidate moito
     
    ah!!! e gracias polo envío de enerxía… e faremos o de sempre, pasalo ben bailando…
     
     bicos

    21 Marzo, 2006 ás 16:43

Deixar unha resposta

