E a min encántame a vida…

Soño ou vixilia

Soño ou vixilia…
 
Acéndense agora os latexos da alma
Apáganse os da razón
Camiñades todas en sentido distinto
Ou fuxides todas do meu destino
Soño ou vixilia…  
 
A lúa reflíctese polas esquinas
Xogo a buscar a quen seguir
Seguides todas os mesmos pasos
Ou son os pasos os que me seguen a min
Soño ou vixilia…  
 
Pérdome nos ruídos da noite
Encóntrome a cada paso que dou
Ninfas do bosque, acudídeme
Intentei seguirvos e perdinme
Soño ou vixilia…
 
Chamo por vós
¿Non me escoitades?
¡Estou aquí, diante de vós!
Está escuro e teño medo
Non atopo o camiño de volta a casa
¿Por que fuxides de min?
Soño ou vixilia…
2 Respostas

  1. Saliño

    Hola mociña… bicos

    24 Maio, 2006 ás 16:17

  2. jose luis

    holas amigita   eres muy  lind pareces modelo  si exajera claro jajaa bueno  saludos de  PERU oye creo q le tienes panico a los  EXAMENES AJJAJA   si  pones cosas curiosass  bueno yo estoy  ya por lo mismoo  suerteee

    29 Xuño, 2006 ás 3:23

Deixar unha resposta

