E a min encántame a vida…

¿Escampa…?

No medio do temporal que se aveciñaba estes días pola miña existencia apareceu un raíño de sol. Non todo ían ser malas novas, ¿non?.
Mira ti, eu pensando que as cousas boas só lle pasaban ós demáis e resulta que eu tamén me gañei con méritos unha pedazo MATRÍCULA DE HONRA nunha das asignaturas deste ano.
¡Estou exultantemente orgullosa de min mesma! Está ben iso de que, de vez en cando, a un lle dean estas alegrías.
Mira ti, agora vou ter un verán un pouco menos preocupante…
Unha resposta

  1. Claudio

    hola, sono pasado acui e te saluto,  si deseas pasar de mi blog puedes
     HOLAAAAAA

    27 Xuño, 2006 ás 11:42

Deixar unha resposta

