E a min encántame a vida…

Pasan os días…

…e eu sigo sen pisar a praia.

Basta que teña un día libre para que se poña malo ou, directamente, chova, como foi o caso de onte.
Así manterei o meu maravilloso "moreno camioneiro" todo o verán, cousa bastante triste para alguén que vive nunha cidade con mar abondo.
Aaaayyyyy… ¡que triste! Polo menos non teño tempo de aburrirme, por raro que pareza sempre hai alguén que me chama dicindo que teño actuación en non sei onde, reunión en non sei que sitio…
Non sei por que me da na alma que este verán nin tempo para estudiar terei, aínda que xusto iso non che me da pena ningunha.
O que non me faltan son ganas de festa. Espero que, alomenos niso, este verán me cunda.
Deixar unha resposta

