E a min encántame a vida…

Por fin…

Pensei que este día non ía chegar nunca… pero hoxe por fin pisei a area da praia e puiden darme un bo baño no mar.
A algún poderá parecerlle unha tontería, pero a persar de ter rematado os exames o día 15 de xuño, parecía que o meu primeiro día libre non chegaría nunca. Pero polo que se ve, vai ser o único nun par de semaniñas alomenos, porque aínda que eu me empeñe, sempre hai alguén que atopa algo para que faga eu.
Dá igual, hoxe foi para min e para ninguén máis… e a auga estábache ben boa.
 
 
Apunte para todo aquel que visite este espacio: Tedes un libro de visitas no que podedes firmar sempre que pasedes por aquí e queirades comentar algo. Xa que me tomei a molestia de crealo faceime o pequeno favorciño de deixar alí a vosa pegada.
Un biquiño.

Deixar unha resposta

