E a min encántame a vida…

Barcelona, alá imos…!

Barcelona1

 
Con motivo do XX Aniversario da Casa Galega de L’Hospitalet, unha vez máis me embarco nunha desas viaxes temerarias de moitas horas en bus e malamente día e medio de estancia co Fiadeiro.
Desta vez vou voando, polo menos á ida. Pero é só exclusivamente por motivos laborais. Así que me deixarei caer por Barcelona esta noite, aínda non sei se nunha aterrizaxe normal ou en paracaídas; dependerá do que me apeteza no momento (ja ja ja, ía ser un conto…).
Actuaremos mañá a iso das 6pm ante unha chea de xente, ou iso din. Penso que desta aínda non me farto de folclore.
Déixovos unha foto aérea de L’Hospi (como algún nmortalizou na súa camiseta…) par que a admiredes.
E eu, como di miña "nai postiza", despídome con "bicosmil" ata á volta.

hospitalet_de_llobregat_ag1

Deixar unha resposta

