E a min encántame a vida…

Eleccións difíciles…

Tempo para pensar é o que me falta. Pero teño medo de ter demasiado, non sexa que aquilo no que pense reflicta as miñas frustracións e os meus temores.
A angustia nunca foi unha sensación agradable pero, a quen lle importa?
Todo o mundo ten mellores cousas que facer que porse a pensar se os demáis o necesitan.
Tanto egoísmo me descoloca e me empuxa a preguntarme se cada vez que eu estiven para os demáis realmente serviu de algo.
Aínda así, no medio deste desconcerto, sempre hai quen intenta darche un pequeno empurronciño para seguir adiante, cousa difícil cando ves que as túas metas xa non son as mesmas que as do resto.
Fóra de lugar? Tal vez si, tal vez non. Ou simplemente coa necesidade dun cambio de rumbo.
A dúbida? Non saber como afrontalo: esperar a que o tempo fale ou darlle unha patada ás circunstancias de maneira totalmente intencionada.

Foto0033

Deixar unha resposta

