E a min encántame a vida…

INCRIBLE…

INCRIBLE: 08:19h de hoxe: recibo unha chamada dende un nº descoñecido. Contesto (non sei ata que punto mal feito), e unha voz extraña me dí: "Nuria, cantas fatal, eres una inútil y no aportas nada a la sociedad". Pregunto quen é, responden: "quien crees que soy? no te lo voy a decir". Pregunto: "y te parece normal llamar a estas horas para decir estas chorradas?". E sen opción a máis, colgan.
E AGORA EU DIGO: NON SEREI A MELLOR PANDERETEIRA DO MUNDO, NIN A MELLOR BAILADORA, PERO NON VOU POÑENDO A CALDO ÓS DEMÁIS NIN FALTÁNDOLLE Ó RESPETO. NIN ME CREO SUPERIOR, NIN MOITO MENOS, PERO O QUE NON SON É "COBARDE", COUSA QUE SI É A PERSOA QUE HAI 10 MIN ME CHAMOU DENDE UN NÚMERO OCULTO PARA FALTARME.
TI, QUE TE ESCUDAS NO ANONIMATO PARA INSULTAR, SE A ENVIDIA FORA TIÑA TI SERÍAS O TIÑOSO MAIOR DO REINO. E O QUE SI NOS DIFERENCIA É QUE A TÚA COMPETITIVIDADE MALSANA NON CHE DEIXA DARLLE MÉRITO NIN VALOR Ó QUE FAN OS DEMÁIS.
TAL VEZ, SE NON TES VALOR PARA DICIRME QUEN ERES, SERÁ PORQUE TES MEDO A ENFRONTARTE COA REALIDADE, E É QUE SEGURAMENTE, NIN COMO PERSOA NIN COMO "ARTISTA" (entre comillas, por dicilo dalgunha maneira, porque para min son palabras maiores) NUNCA ME CHEGARÁS Á SOLA DOS ZAPATOS.
Dito queda.
Unha resposta

  1. MIRIAM

    Boas!Xa sei que non son nadie para decirche o que debes de facer, pero si che dixo iso e porque che ten envidia. eu te escoitei moitas veces tocar e bailar moi ben quen lle dera a moitos ser coma ti incluida eu .unha aperta

    10 Abril, 2010 ás 11:45

Deixar unha resposta

