E a min encántame a vida…

Mirando ó reloxo

Xa hai máis dun mes que non me dá por publicar nada. Utilizo máis as redes socias polo breve dos comentarios. Pero sempre tes un deses momentos no que che apetece extenderte máis.
Certo é que estou nun momento no que as horas do día non dan: o espectáculo de Traspés, o XX aniversario de Os Muíños, a tempada de concursos, a campaña electoral, e un largo etc que inclúe un traballo cunha xornada laboral pouco definida pero agotadora física e psicoloxicamente.
Así se me quitan as ganas de todo e o único que quero ó chegar a casa é meterme na cama e descansar… vaites! non podo! que hai que pasear ó can!!! e volta a realidade…
Necesitar… necesitar… necesitaba días de 48 horas, pero como non os teño toca recoñecer o erro, non? Quen me mandaría a min meterme en tantas historias…???
Deixar unha resposta

