E a min encántame a vida…

Conflicto (2ª parte)… e haberá máis?

Barullo, barullo, barullo… e máis barullo. Na miña cabeza poucas voces se apagaron dende a última vez que colguei un post neste blog. Tiña demasiadas cousas nas que pensar e poucas ganas de facelo durante estes últimos dous meses.

Din que todo pasa, e é certo, pero tamén o é que aínda non se me pasou a dor na meixela dereita e xa están a darme unha bofetada na esquerda…

Na maioría dos casos os cambios son para ben. Nesta etapa comezaron sendo realmente duros pero, agora que estaba a afacerme a camiñar soa, doume conta que son procesos polos que todos debemos pasar para aprender e avanzar.

E penso que eu tamén o fixen; avancei. Aínda que algunhas feridas non estean pechadas de todo si que as curo con menos pena. Gañei  en seguridade, recuperei o meu amor propio, e perdín moito lastre. Pero en ningún momento me arrepinto nin renego do vivido nos últimos sete anos. Disfrutei momentos moi doces e experimentei outros bastante máis amargos, pero ata destes últimos saquei unha lectura positiva que foi a que, ó fin e ó cabo, me levou ó punto no que estou e a tomar as determinacións que tomo.

Pero, ó que ía, ós  conflictos e cambios. Un máis nesta etapa de tantos. Xa que no medio deste vórtice véxome na obriga de intentar facer doutro lugar o meu fogar. As circunstancias provocan un novo “empaqueta trebellos e vóltaos desempaquetar”; e con esta xa van tres mudanzas en tres anos. Unha mágoa agora que me sentía realmente cómoda aquí, e tamén porque quizáis, por primeira vez en anos, lle collín apego a unha casa na que comecei coa miña independencia sen ter que responder ante ninguén, na que gañei máis do que perdín.

Pena non teño, pero si unha preguiza terrible! Un novo conflicto interior… porque o exterior está máis que resolto. Non hai opción.

Que se lle vai facer? Así están as cousas…

Unha resposta

  1. así me gusta, a seguir para adelante, te deseo lo mejor. Admiro tu postura. Bicos.

    22 Setembro, 2011 ás 9:15

Deixar unha resposta

