E a min encántame a vida…

Conflicto (3ª parte)… unha vez máis…

Noites de insomnio… e con esta xa van dúas seguidas…

O estado de nervios e estrés vai aumentando por momentos pero, por que? teño motivos?

Aparentemente non. Por primeira vez en moito tempo (vaites! hai 3 meses que non publico nada neste blog!!!) as circunstancias vánseme estabilizando: o cambio de casa foi positivo, as miñas relacións persoais en case tódolos ámbitos están a mellorar moito, traballo non me falta e teño na casa quen me escoite e me apoie (ademáis d@s amig@s, claro!); as augas, en xeral, voltan ó seu cauce… pero entón? que diantres me pasa pola cabeza para que estes mioliños non paren de dar voltas e non me deixen durmir?

Mala alimentación! Nooooon… se xa recuperei todo o que perdera en meses anteriores! Co que me gusta comer… Cama incómoda? Que va! Se ata cambiei de colchón! agora dá unha preguiza levantarse…

Despois de barallar varias opcións só me queda unha… a miña constante ansia de perfeccionismo? Pode ser pero, que eu saiba, ter espectativas non é malo, ou si? Non! Diso nada! Ser ambicioso na medida xusta está ben, hai que ter metas. Entón? É que me frustra non poder alcanzalas? … tampouco…  penso que sei lidiar coa frustración… nesta vida todo se aprende, ás veces a vase de “piiiii…”.

Tal vez poida ser que se me presente algunha que outra oportunidade de cambio e non a vexa con total claridade… ou iso, ou que ás veces non son o suficientemente valente para aproveitala como é debido. Será que non me gusta decatarme de que non sempre son todo o botada para adiante que me gustaría… quen sabe? (buf! pois se non o sei eu…).

De tódolos xeitos, se é iso o que me provoca o insomnio terei que aprender a ter paciencia que xa estou na idade… (tal vez tanto psicoanalizarme non estea a surtir demasiado efecto… ou si? aiiii… que lío…!!!).

Polo pronto, espero que a cama me reciba ben esta noite…

Deixar unha resposta

