E a min encántame a vida…

NUK “Volver a empezar”

Estes días tócame facer recopilación de fotos e vídeos da miña faceta “artística”. O caso é que un amigo tivo o detalle de colgar en youtube o corte coa miña actuación na estrea da curta de Rubén Riós “Coser e Cantar”, no Auditorio de Ourense, hai xa 4 anos. Rubén escollera a canción como tema principal do making off.

Agora que o meu “compañeiro de batallas” está lonxe, non podo evitar recordar estes momentos con algo de morriña. Dubido que volva atopar outra persoa que me entendera tan ben. Foi moi gratificante traballar contigo, Keñi. Todo parecía tan sinxelo cando te poñías ó piano…

Teño a esperanza de que poidas volver para repetilo.

Artista: NUK

Tema: Volver a empezar

Letra: Nuria Gesteira / Música: Nuria Gesteira e Alejandro Rodríguez “Keñi”

Deixar unha resposta

