E a min encántame a vida…

Conflicto (4ª parte) e seguimos…

Ummm… por onde empezo? Porque mira que me pasaron cousas nestes dez meses…

Entre elas o nacemento da miña filla. A experiencia máis marabillosa que xamais vivín… Candela veu encher o meu mundo de ledicia e amor, de momentos inesquecibles, pero tamén de noites en vela, de xoguetes por todas partes, de… uf! Tremo só de pensalo…

img051

Aínda así, con nena e todo, din terminado o primeiro curso do ciclo que me puxen a estudiar con boas notas, voltei dar clase enseguida (que de algo hai que vivir), pasei un verán algo convulso e… voltei vivir na casa de meus pais… 😦 Cómodo é, porque me permite seguir estudiando e traballando, e estareilles eternamente agradecida pola axuda que me prestan, porque doutro xeito non podería, pero… coma na casa dun… non se está…

Cando entro en conflicto conmigo mesma dígome “é temporal… é temporal… é temporal!”. Como di un amigo meu… as cousas pasan porque teñen que pasar. E todos temos épocas nas que necesitamos repoñernos dos golpes e descansar, que non fuxir, dos problemas e outros avatares da vida.

Eu estou collendo folgos. Preparándome para o que me vai tocar vivir, para o futuro inmediato e o que non o é tanto. Porque vivín e vivo nunha transición do resto da miña vida. Porque se aproximan cambios positivos, cambios para os que estou a traballar. E porque eu tamén teño dereito a vivir moitos máis momentos de felicidade…

Deixar unha resposta

